ایسوس وارد بازار مانیتورهای حرفه‌ای شد
IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر


اين شركت تایونی که پیش از این مانیتورهای سری بازی برای گیمرها، مانیتورهای سری حرفه‌ای برای طراحان و هنرمندان و مانیتورهای سری Fashion برای افراد خاص و همچنین مدل‌های معمولی برای عموم کاربران را عرضه کرده بود این بار سری ML را روانه بازار کرده است تا به نوعی با حرفه ای های این عرصه دست و پنجه نرم کند. محصول یاد شده علاوه بر ظاهری زیبا از مشخصات بهتري نسبت به مدل‌های دیگر بهره می‌برد.

این سری شامل 3 مدل ML249H، ML239H و ML229Hبا سایز 24 و 22 و 21.5 اينچ هستد که مشخصه جالب این سری از مانیتورهای LED جدید، استفاده از پنل‌های IPS و VE با کنتراست فوق‌العاده 50,000,000:1 است. از دیگر قابلیت های این صفحه‌نمایش‌ها می‌توان به زاويه دید 178 درجه‌اي آن در حالت عمودی و افقی اشاره كرد. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی در تمامی جهات تصاویر را مشاهده كنند.

دقت تصویر این سری از مانیتورها برابر با 1080×1920 پيكسل است که تمامی نیاز کاربران حرفه‌ای را در زمینه مصارف چندرسانه‌ای با کیفیت و طراحي برطرف می‌سازد. یکی از دقدقه های تولید کنندگان محصولات IT تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست است به همين علت این سری از مانیتورها نیز به طور کامل با محیط زیست سازگار هستند.

وجود پنل با نور پس زمينه LED و قابل بازیافت بودن مانیتور تا هشتاد درصد و صرفه‌جویی در مصرف انرژی به میزان 37.2 كيلووات ساعت که باعث کاهش میزان دی اکسید‌کربن به میزان 23.6 كيلوگرم در سال که منجر به رشد 1.9 درخت در سال می شود و یا تامین میزان اکسیژن یک خانواده 4 نفر به میزان دو سال خواهد شد، خود گویای این مطلب است.
همچنین در صورت استفاده از حالت Eco-Mode مصرف انرژي تا 55 درصد نسبت به حالت معمولی کاهش می‌یابد. اما همانطور که پیشتر بدان اشاره شد، این سری یکی از زیباترین مانیتور‌های دنیا هستند.

وجود خطوط هندسی همراه با سطوح صيقلی و همچنین طراحی فوق باریک و وجود پایه حلقه‌ای شکل و امکان تنظیم فوق‌العاده و بهره‌گیری از بدنه شبیه پیانو یک ظاهر بسیار خاص و زیبا را به این سری از مانیتورها بخشیده است.  به واسطه وجود این موارد این مانیتور توانسته است تا جایزه بسیار معتبر GOOD DESIGNE AWARD را از آن خود كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 70243
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1